dimarts, 21 de juliol del 2009

00: PORTADA

Ja he arribat.
Ressuscitat d'entre els fotologs.
JuMp_oN II: El blogspot
Algú ho dubtava?

Image and video hosting by TinyPic

Ja en tenia ganes, però he estat atabalat. I quan millor que tornar al relaxant estiu? L'època en que es distingeixen els veritables bloggers dels impotents que ho abandonen tot per vacances o pel bon temps. Res, perdoneu, records que em venen del fotolog.

Demà, una espècie de pròleg/declaració d'intencions, abans d'entrar en matèria. I quan dic demà, vull dir en el pròxim post, ara que puc penjar-ne tants com vulgui de seguits.





6 comentaris:

  1. Ja era hora, fill de puta.
    Ja era hora que enviesis la merda fotologuera a pendre per cul.
    Ja era hora d'un blogspot JUMP_ONià, on directament hauries d'haver estat.
    Quan vaig veure la teva mort fotologuera me'n vaig alegrar. No per sadic, sinó perquè això representava que el salt al blog estava aprop.

    Això s'ha de celebrar. I quan dic celebrar, vull dir que si li sembla bé, li faré promoció, publicitat, màrqueting, o inclús bullying, des del nostre catòlic blog per extendre la bonanova a l'odisfera (on per cert, no se li veu el pèl ni els comentaris des de fa temps), sempre i quan, na Sagristana em doni permís.

    Déu vos fuck!

    ResponElimina
  2. I aquest títul del blog? M'ha deixat "to roto"...
    Entre els 'Micrófonos' i això, està vostè molt musical. Cantin's algo!

    ResponElimina
  3. Calli, Pare, calli, que ja sap que he estat ocupat fins fa no massa.
    I sí, per fi estic aquí. Lamento, però, comunicar-li que NO he vingut per (intentar) ingressar a la seva brillant Odisfera, tot i professar-li una profunda admiració i pèrdues lleus d'orina de tants riures, que tants bloggers hi treballen e hi trallen.

    Amb aquest blog intentaré explorar altres vessants força interessants que espero (i no dubto) que sàpiguin apreciar.
    El títul és una xorrada més de moltes. Estic pendent de penjar un complement al blog per que ajudi a entendre el concepte Hurdy-Gurdy. Com vostè diu, estic rarament musical.

    El tema promoció en sembla tot un detall per la seva part, que li agrairé eternament. Però en tot cas, faci-ho més endevant, que miri com ho tinc tot, ara. Miri, miri!... caixes, cap moble, les parets per pintar i el "lletreru" per ficar. Ui, i encara no tinc llum!

    Per cert, fill de puta: sap vostè que m'han arribat veus que diuen que si vostè i jo som la mateixa persona?... Que si vostè i jo calcem el mateix estil... Que si vostè i jo somos dos en un reloj... A mi personalment m'afalaga, però no vull que se'm relacioni públicament amb un personatge com vostè, entranyablement fastigós* on els hi hagi.


    * Fast & Gos: Ràpid però mandrós. Tot quadra.

    ResponElimina
  4. Quins disbarats diu, estimat escolanet de merda! La gent és folla. La gent es folla.
    Però això ho podem aprofitar. Pel moment, obviaré que m'hagi titllat de despreciable.
    Però mirant-ho pel costat bò: podem intercambiar-nos les identitats. Jo a Londres i tu a California. Vostè ja podrà dir missa i jo podré... podré... atendre trucades a un tarot! El què sempre he desitjat!

    ResponElimina
  5. Oooh, però si tens bloc!
    :D
    swà

    ResponElimina
  6. Pare, cap problema. Llàstima que físicament no siguem com Jesus i els lladres: clavats. Però jo posaré una mica cara de pedòfil onanista i vostè intenti aparentar 17 anys. La resta, qüestió de vestuari.


    swà! El hi ho tinc. :O


    Demà continuo, que avui estic cansat d'enterrar àvies maternes. Gràcies.

    ResponElimina